Naša zaveza

Podpisali smo ESA (European Snacks Association) zavezo. ESA je podala zavezo, saj bi radi dosegli promoviranje bolj zdravih odločitev o prigrizkih med otroci. Ta zaveza določa, da ne sme biti nobenega direktnega oglaševanja, ki cilja na otroke, mlajše od 12 let na televiziji, internetu ali v tisku. To ne velja za proizvode, ki ustrezajo naslednjim kriterijem:

 

a) ustrezanje enega ali več naslednjih kriterijev (na podlagi ene porcije - 30 g)

 

maščobe ≤ 35% kcal
nasičene maščobe ≤ 10% kcal
transmaščobe ≤ 0,5 g
natrij ≤ 290 mg
dodani sladkorji ≤ 25% kcal

 

 ali

 

b) proizvodi, ki imajo najmanj 25% znižanje ene ali več naslednjih hranilnih snovi v primerjavi z recepturo iz leta 2004:

  • energijska vrednost,
  • maščobe,
  • nasičene maščobe,
  • natrij,
  • dodani sladkorji.

Za zagotovitev primerljivosti podatkov, smo zmanjšanje hranilnih snovi primerjali s podatki na receptih iz leta 2004. V letu 20014 je bila izdana publikacija WHO Global Strategy on Diet, Physical Activity and Health. Podala je jasna navodila za proizvodnjo in izboljšanje proizvodov.

Ravno tako ne bomo sodelovali v nobenih aktivnostih, ki bi spodbujale oglaševanje slanih prigrizkov v osnovnih šolah. Izjema bodo le aktivnosti, ki jih bodo zahtevale šole ali bodo potrjene s strani vodstva šol in bodo imele izobraževalni namen.